Saturday, April 25

KEMbAli

demo besar besaran kat perak kot..utk kali nih aku x dpt g kot..huhu sedih beb


hye there,lme gak da x tulih blog nih..lpas menghadapi masalah macam2 nih..xde mse lah nk tulih blog2 nih..tp x pew ari nih sbbkn ade dak2 yg menulih blog kat kolej aku so aku pon menulis kembali..pas sekian lme dah menghilang..haha


lpas menghadapi ujian sijil rendah silat cekak baru lah aku taw sejauh mane aku leh pakai ker x ilmu silat nih..walaopon background aku bukan lah dari org yg baik2 belaka @ org yg jahat2 belaka..tp boleh dikata kan kepala ketegak bijih ar..haha

so back to da story aku dpt masalah agi..hutang tuh tetap cm biase..tp aku da terhutang budi sikit ngn dak nih..bkan hutang budi sikit2 da..lebih2 lagi da tuh..kdg2 aku rse naik malu lak nk kawan ngn die...hahah..nk kate x malu langsung poyo ar..

padahal aku baru knal die x smpai seminggu..so cmne ek agak2 nyer aku nk membenteras ..ceh bukan ..aku nk bls budi jasa baik die nih..hahaahaabaikan bnde tuh ade lagi parah nih..

mak aku citer ritu time ade klas silat..klu aku nyer pointer x bagus gak..bapak aku mau anta aku g outside da country..tp aku condifent dgn slambe nyer berkata..msti x dpt nyer dia nk anta aku g sane..sbb mls ar aku nk tggl ngn mak cik aku tuh..da la x reti ckp melayu..leccceh ar nnt

klu aku nk ckp bnde yg aku nk ckp x kan ar nk bukak kamus lak ...hish tension2..

tp skunk aku da ade pendorong buat aku keep on kat kolej nih..huhu..

ade lagi masalah psl konvokesyen kat terengganu kompom x dpt ikot nyer..

bapak aku kompom x bgn nyer..selagi aku x bg feedback baik dari sudut akademik aku so xde ar die nk bg aku g ane2 jaoh dari n9 nih..

ish3..aku nk bgtau ..tp x dpt mse nyer lagi..aish..letih seyh..

2 comments:

tuanputerifaaa said...

alor2 ! cian nye iye eaaaa...heheheh! anak mam n papa kan.lalala~ :)

tuanputerifaaa said...

alor2 ! cian nye iye eaaaa...heheheh! anak mam n papa kan.lalala~ :)