Monday, January 4

it can't rain everyday

assalamualaikum..lme gak aku x tulih mblog..tp kali nih aku ade kisah baru dlm idop aku..

lpas ry taun nih..aku dikejtkan ngn citer gmbira yg aku da jmpe sumbody yg mengisi hidop aku..mcm lagu butterfingers-lengkap semula..gadis ni lemah lembut..sensitif..dan amat manis klu dipandang..(pada pndangan aku la)..so aku try aproach die..da setaun da aku try..tp taun 2009 tlh diizinkan oleh Tuhan aku diterimanya..dlm mse 5 bulan aku knal die byk bnde yg aku plajari..terutamanya erti kepercayaan n jujur..bahagia bersama x semestinya berkekalan..kerana atas silap aku yg tidak jujur akan satu perkara..tlah mmbuatkan hilang kepercayaan terhadap aku..aku sdih dan x taw cmne nk selesaikan..sbb byk lagi perkara yg hndak aku bgtau psl aku kat diew..
tp tuhan telah mmbuka perkara itu kpd nya...sedikit demi sedikit di lihat oleh gadis kcil ini..tidak smpat utk aku jelaskan...YA ALLAH..kau berikn lah aku kekuatan utk tmpuh hari2 seterus dgn die..walopon die jauh di mata...tp aku taw..setiap kali die teringat psl aku pasti die sdih..die tlah hilang keyakinan..jauh...sgt jauh dari aku skunk...
skunk nih aku tgh mmbtolkan keaadan..tp TUHAN beri lagi ujian kpd ku..dgn kehilgn kwn yg sgt rapat..selepas apew yg aku lalu..mungkin ini balasan..aku redha..
aku berdoa agar berkekalan saje jodoh ini...

IMAN...

sesape yg bce sile komen yer..amat hargai sape yg komen...

2 comments:

Anonymous said...

bile tringat kn anda sy akn tringat kn anda...sama sperti di blog yg anda tulis..:(

momo said...

Terima kasih sebab reply. Lega membaca lepas 3 tahun menghilang.